8 Dec
 Let it snow!! 
Ziua de azi mi-a descarcat la maxim toate bateriile, am umblat dintr-o parte in alta dupa cadouri, dupa colete si tot mi-a mai ramas treaba neterminata dar am zis sa imi fac 5 minute pentru un post.  V-am vorbit in  posturile anterioare de zapada si mi-am propus sa postez niste poze cu muulta zapada . Pacat ca azi zapada asta s-a transformat in apa (deranjanta) pe toate trotuarele Iasului. Oricum eu una sunt optimista sper sa ninga din nou cat mai curand sa ma pot bucura de zapada.Oufitul din pozele ce urmeaza a fost unul confortabil si foarte calduros, adaptat perfect la temperatura de afara.Si ca sa inchei in spiritul Craciunului iata cele 2 lucruri care ma fac fericita in fiecare seara friguroasa de decembrie!!

  • hat Takko
  • Gloves Peacocks London
  • scarf Meli Melo

32 Responses to “”

  1. Courtney Erin December 8, 2010 at 2:10 pm #

    I love your leopard print gloves – they add a nice little pop to your winter look!xoxo ~ Courtneyhttp://sartorialsidelines.blogspot.com

  2. Alina A. December 8, 2010 at 2:18 pm #

    foarte dragute manusile!xxhttp://provocativecouture.blogspot.com/

  3. jemina December 8, 2010 at 2:41 pm #

    You look so adorable and stunning🙂, LOVE that Leopard mittens babeWishing you a lovely dayKissesJeminaxoxo

  4. Kristel Louisa December 8, 2010 at 3:03 pm #

    Hi there,Thanks for checking out my blog!🙂 Yeahh, it's too sad that we don't have winter in here😦 I envy you! I like your pictures anyway, you are so gorgeous! You have beautiful eyes. I love your hair!Thanks again. It's great meeting you!Love,Kristel

  5. Krystal December 8, 2010 at 3:27 pm #

    you look so so cute!

  6. Aurélie. December 8, 2010 at 4:38 pm #

    Ohh nice outfit!You're beautiful.Bisous!Aurélie.

  7. Jason laucht December 8, 2010 at 5:16 pm #

    hey thx for the comment. u have beautiful amazing eyes!❤

  8. Ellen ♥ December 9, 2010 at 4:39 am #

    Aaaww.. so cute leopard printed gloves.🙂 You're pretty, nice outfit and eyes :)have a nice day! ellenreviews.blogspot.com

  9. CoffeeBlooms December 9, 2010 at 8:40 pm #

    you really look lovely!! your hat is so cute!🙂

  10. lula December 10, 2010 at 12:53 am #

    Pretty pictures ;)Thanks for the comment by the way, much appreciated!kiss kiss bang bang

  11. Andreea December 10, 2010 at 5:26 pm #

    Ce frumos, chiar nu m-am gandit pana acum sa combin alb cu imprimeu de leopard!Super, o idee excelenta!:DPupici

  12. Elo December 10, 2010 at 9:22 pm #

    really nice!

  13. Marella December 11, 2010 at 9:36 am #

    Love the whole outfit dear! Thanks for your sweet comment! You have a lovely blog, so following! Follow back? Kiss

  14. minnja December 12, 2010 at 12:32 am #

    Love it:))))Kissesminnjahttp://minnja.blogspot.com/

  15. DIABLE December 12, 2010 at 1:11 am #

    hard to miss a chanel bag… it will always stay on the top of your mind…kisses….

  16. Pervesely Perfect December 12, 2010 at 6:55 am #

    You have got such an amazing eye colour. I love it with your hair. Nice photos. Have a beautiful day!Emma//

  17. Alma December 12, 2010 at 2:46 pm #

    Ce manusi frumoase ai!

  18. DeVero December 13, 2010 at 2:12 am #

    So great pictures! i like the white in this outfit…http://de-vero.blogspot.com

  19. Kaleido Mind December 13, 2010 at 4:39 am #

    love the pictures of you playing in the snow;)

  20. fashion provocateur December 14, 2010 at 7:46 pm #

    i love the small touch of the animal print! and that hat is too cute for words. loving your winter outfit!! http://www.fashionprovocateur.wordpress.com

  21. NOA December 16, 2010 at 11:19 am #

    Lovely outfit!! I have a similar bag, love it!! ,DNOA

  22. Faboulista December 24, 2010 at 10:05 pm #

    love this outfit. the gloves, the coat the bag the shoes… everythin is mesmerizing!anyways merry x-mas! hope that your christmas tree will be filled with lots of fabulous goodies!xoxomina

  23. Antonia Serio December 31, 2010 at 12:41 am #

    I love your bag :DCOme into my blog if you want, you' re welcome :)Kisseshttp://haiundisperatobisognodichanel.blogspot.com

  24. Americanca January 10, 2011 at 8:11 am #

    Salut! Nu am lasat prea multe comentarii pe blogul tau, dar te urmaresc constant si imi place stilul tau. Ti-am acordat un premiu la mine pe blog. Sper sa intri in jocul nostru🙂

  25. Thekla January 12, 2011 at 11:36 am #

    you look gorgeous:) amazing eyes btw:)xxhttp://inablondeworld.blogspot.com stop by sometime hope you like it:)x

  26. Tamy & Yasmin January 25, 2011 at 11:22 am #

    Awww your outfits are so cute and beautiful! I love the way you mix different colors and prints…! I like your makeup as well :)xxx Tamy

  27. stilistele January 28, 2011 at 2:50 pm #

    love the bag….and the boots…yummy

  28. Mika February 11, 2011 at 5:18 am #

    I love your gloves!

  29. radiowhisper.com February 13, 2011 at 7:03 pm #

    Buna Seara!Eu sunt Vlad, unul dintre membri Radio Whisper – un radio antimanele dedicat bloggerilor şi nu numai.Am găsit întâmplător blogul tău, am citit câteva articole şi nu am vrut să ies înainte să te felicit – mi-a plăcut mult ce am găsit aici. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doresti, poţi să ne recomanzi orice articol, iar noi îl vom promova.Ne-ar face plăcere să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.M-am gândit aşadar să vin cu o propunere:Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piese necenzurate. Avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă cât mai complexă de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că poate ai vrea sa ni te alături şi să colaborăm (binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place). Dorim de asemenea să îţi acordăm un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultatorilor noştri.Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un e-mail, tot la asculta.whisper@yahoo.com, pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.comMultumesc,Cu stimă Vlad!

  30. Victoria West March 7, 2011 at 3:24 pm #

    Outfitul e foarte fain, imi plac manusile, dar si haina. :)Pupici,Victoriahttp://www.fashionstylebeautyandmore.blogspot.com/

  31. Keyla M. Rosas R. March 9, 2011 at 2:50 pm #

    hi! thank you so much for your lovely comment!!Your coat here lloks cute oh and those booties! = )kisses from La Mode En Rose = )

  32. marrya May 11, 2011 at 5:13 pm #

    Am si eu mata dintraia:P

Leave a Reply

