Ne-am mutat pe wordpress.com

29 Nov

Dupa cateva ore in care am avut de studiat domeniul wordpress.com si de descoperit cu ce se mananca in materie de postari, setari, teme de fundal si toate treburile astea, am trecut insfarsit de pe platforma blogspot.com la cea de wordpress. In primul rand sunt foarte multumita de spatiul mult mai mare de stocate al fisierelor txt, imagine etc, deci un plus la capacitate, apoi imi place mult tema aleasa, are un design simplu, usor de navigat, iar bogul arata bine zic eu, curat si usor de citit.

Acestea fiind spuse iata ca finalizez prima postare in wordpress destul de incantata de schimbari.

4 Responses to “Ne-am mutat pe wordpress.com”

  1. Silvia November 29, 2012 at 4:25 pm #

    Buna!

    Iti multumesc pentru parere!

    Pupici de la noul tau follower:)

    p.s: Husa am luat-o de la Sun Plaza Bucuresti, cum intri pe culoarul din dreapta, vizavi de flanco un o ghereta pe mijloc …au foarte multe modele acolo:), bafta..nu stiu daca mai au acest model acum.

    Silvia,

    http://rock-and-roses.blogspot.ro/

    • roxy February 17, 2013 at 5:43 am #

      Nu cred ca ai redirectionat vechiul blog aici, nu? Nu mai primesc in feed posturi de la tine de cateva luni bune 😦 Acum macar stiu, sa salvez noua adresa.

  2. GEKO February 27, 2013 at 11:27 pm #

    Hihi, imi plac tare mult fotografiile, artistice si fain gandite…

Trackbacks/Pingbacks

  1. Ne-am mutat pe wordpress.com « Oanastroici - November 29, 2012

    […] Ne-am mutat pe wordpress.com. […]

Leave a comment