Rochia din frunze

8 Dec

Luni, 10 decembrie la initiativa domului fotograf Dan Puiu , punem la cale un proiect interesant care vrea sa demonstreze ca frumosul se poate naste din orice, un proiect  in care imaginatia trece dincolo de bariera  materialelor scumpe si se concretizeaza intr-o superba rochie din frunze.

Sfarsitul toamnei in Bucuresti se pare ca e lung, eu una am privit cu reticenta faptul ca ”In Bucurest se mai gasesc inca frunze” deoarece in Suceava unde te uiti vezi doar zapada :)) , dar in dimineata aceasta ajunsa in Bucuresti pot confirma ca toamna tarzie de aici si vremea tin cu noi.

O vom avea alaturi pe Ramona Chirita care va realiza make-up`ul pt. photo shoot  si pe  modelul Raluca Dumitru care va imbraca rochia din frunze semnata  Oana Stroici Atelier .

Trustul Media Pro ne va insoti si va avea grija sa surprinda imagini frumoase , deci nu ne ramane decat sa asteptam ziua de luni 😀IMG_2295

IMG_2296

 

3 Responses to “Rochia din frunze”

  1. Butterfly December 9, 2012 at 4:41 pm #

    Hey, ne-am cunoscut astazi la Absolutely Fabulous Fashion&Vintage Fair, esti foarte frumoasa si ai un blog super :*

  2. coco December 12, 2012 at 9:37 am #

    dragut !

  3. Ana Morodan December 24, 2012 at 10:14 am #

    I looks so feminine 🙂

Leave a comment